Termeni și condiții

1. Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact

1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor

Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre SC TZOI SRL, (denumit în continuare “Vânzător”) și Utilizator/Client* în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții în magazinul online www.tzoi.ro

1.2.  Contact:

Ne poți contacta astfel:

–  telefonic: 0742 688 563

– prin e-mail la: office@tzoi.ro

– Facebook :   @tzoimagazin


2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online TZOI

2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.

2.2. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.

2.3. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personale. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidențialitate

2.4. Produsele se comercializează numai în cantități adecvate pentru uz personal.

2.5. Magazinul online al vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor în magazinul online, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare „Comandă”).

2.6. Limba contractată este exclusiv limba română.


3. Procesarea datelor cu caracter personal

3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site și utilizarea magazinului online. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidențialitate.

3.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul în magazinul online pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în Politica de confidențialitate

 

4. Comenzi

Comenzile se plasează pe siteul www.tzoi.ro

4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum volumul, gradele, fructul şi prețul .

 

5. Cum se pot face cumpărături în magazinul online?

5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul „Adaugă în coș” în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.

5.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.

5.3. Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Finalizează comanda”

5.4. Pentru a plasa o comandă, este necesar să te înregistrezi.

5.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda .

Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.

5.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metoda de plată disponibila este plata online cu cardul prin Mobilpay (Visa/MasterCard).

5.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.

5.8. Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături.

5.9. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.

5.10. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.

 

6.Prețuri

6.1. Toate prețurile produselor din magazinul oline sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.

6.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.

6.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.

 

7. Disponibilitatea produselor

Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin e-mail-ul cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

 

8. Tipul și timpul de livrare

8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.

8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client sau în magazinul TZOI.

8.3. Dacă optezi pentru livrarea în magazinul TZOI, poți ridica comanda în timpul programului pe care îl are magazinul. Pentru livrarea în magazin este necesar să furnizezi numărul de telefon pentru a primi un mesaj text atunci când coletul este pregătit în magazin. Coletul va sta în magazin timp de 14 zile după ce acesta a fost livrat.  În cazul livrării în magazin nu se aplică taxe de transport.

8.4. Timpul de livrare este de obicei de 3-5 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis îți vom trimite o notificare.

 

9. Metodele de plată

Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare sau – plata online cu cardul prin Mobil Pay (Visa/Mastercard).

Dacă selectezi metoda de plată online, vei fi redirecționat către pagina Mobil Pay pentru efectarea plății. Comanda va fi trimisă după ce am primit valoarea integrală a acesteia.

Notă: Niciodată nu iți vom trimite un email prin care să îți solicităm să faci plata într-un anumit cont bancar. Ignoră orice astfel de emailuri și nu iniția plata. În aceste situații te rugăm să redirecționezi emailul nemodificat către adresa: office@tzoi.ro

 

10. Costurile de livrare

Expediem colete doar pe teritoriul României

Costul livrării este influențat de metoda de plată:

Curier – cost 20 lei pentru comenzile mai mici de 200 lei.

Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 200 lei. 

Pentru comenzile cu ridicare din magazin, costul de livrare este 0,00 lei

 

11. Dreptul voluntar la retur – garanția comercială

Dată fiind natura perisabilă a produselor pe care le comercializăm, furnizorii nu ne acordă nici o garanție. Cu excepția produselor din secțiunea  Distilare si accesorii cumparate prin intermediul acestui site, care beneficiaza de garantia practicata de furnizorul fiecarei marci in parte, cu respectarea prevederilor legale in vigoare. Noi ne dorim si urmarim sa fiti pe deplin multumiti de cumparaturile efectuate pe site-ul nostru, totusi, in cazul in care nu sunteti multumiti de produsele achizitionate, le puteti returna in baza cadrului legislativ in vigoare.

Legislatia romana in domeniu privind comertul electronic si regimul contractelor la distanta (Ordonanta nr. 130/31.08.2000, completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000)  prevede: „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”. 

Astfel, puteti returna orice produs comandat din magazinul nostru virtual, in termen de 10 zile, fara penalitati si fara a vi se pune vreo intrebare legata de motivul pentru care ati luat aceasta decizie. Denuntarea de contract se face numai in scris. Pot fi returnate in baza acestor legi doar produsele ce nu au fost ridicate de la sediul nostru. Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba ambalajul original si documentele care l-au insotit). In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra sau prin mandat postal. Cheluielile de returnare vor fi suportate de cumparator. Nu se vor inapoia cheltuielile de transport si cele de asigurare a marfii.

Nu puteti returna un produs care are defecte  provocate de dumneavoastra. Noi ne asiguram ca produsele de pe siteul nostru ajung la dumneavoastra in cele mai bune conditii.

Totodata sunt stipulate urmatoarele: „Consumatorul nu poate denunta unilateral contractele de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”, cu alte cuvinte nu pot fi returnate produse ce au fost personalizate la solicitarea expresa a clientului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Produsele returnate vor fi asigurate pe durata transportului pe cheltuiala clientului.     

Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Noi vom suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate catre noi.

Daca ati comandat gresit modelul puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate, in nici un fel. Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra in acest caz.

Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la office@tzoi.ro. Trimiteti coletul cu produsul si factura din coletul primit la o adresa ce va fi comunicata de catre operatorii nostri. Taxele de transport, in acest caz, vor fi suportate de dumneavoastra.

 

12. Răspundere

Răspunderea Vânzătorului – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului: SC UN TZOI TRADITIONAL SRL ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei încălcări.

În orice caz (excluzând răspunderea pentru pagubele aduse vieții și/sau integrității corporale a unei persoane) răspunderea maximă față de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legatură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei Comenzi.

SC UN TZOI TRADITIONAL SRL nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului de pe dispozitivele acestuia sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.

De asemenea, SC UN TZOI TRADITIONAL SRL nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe website.

Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont (user /e-mail și parolă), pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe website-urile și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau a Contractului.

Prin crearea contului și/sau utilizarea conținutului și/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată in cadrul site-ului, existența la data creării contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării comenzii.

 

13. Transferul proprietății bunurilor

Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea clientului în locația indicata in comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

 

14. Copyright – Proprietate intelectuală

Întreg conținut al website-ului, incluzând fără a se limita la logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia, este proprietatea exclusivă a SC UN TZOI TRADITIONAL SRL.

Utilizatorului/Clientului nu îi este permisă copierea, reproducerea, distribuirea, publicarea, transferul, modificarea, alterarea, utilizarea, crearea de legături, expunerea, includerea oricărui element al website-ului în orice material al Utilizatorului/Clientului sau al unui terț, în alt scop decât cel de a încheia/executa un Contract pentru Produse și a se informa despre Produsele comercializate pe website, fără a exista un acord scris prealabil al SC UN TZOI TRADITIONAL SRL în acest sens.

În cazul în care Utilizatorul/Clientul transmite/transferă proprietarului magazinului online orice informație sau conținut (inclusiv logo-uri, reprezentări grafice, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text și/sau conținut multimedia) aceasta nu va genera nicio obligație pentru SC UN TZOI TRADITIONAL SRL, cu excepția cazului în care există un acord scris prealabil al părților în acest sens.

Prin accesarea acestor Termeni și Condiții, Utilizatorul/Clientul înțelege și acceptă că este interzisă în mod expres orice utilizare a website-ului și conținutul acestuia în alte scopuri decât cele permise expres conform Termenilor și Condițiilor/Contractului.

 

15. Legea aplicabilă. Jurisdicția

Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul SC UN TZOI TRADITIONAL SRL, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.

 

16. Modificări ale Termeniilor și Condițiilor

Vânzătorul este îndreptățit să modifice Termenii și Condițiile unilateral dacă este necesar să se adapteze modificărilor aduse cadrului juridic sau tehnic.

În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauză din acești Termeni și Condiții se va dovedi nulă, inaplicabilă sau nevalabilă, ea va fi înlocuită cu o clauză validă, cât mai aproape ca sens de clauza inițială.

Nevalabilitatea/ineficacitatea unei clauze/prevederi din acești Termeni și Condiții și/sau Contract nu va afecta valabilitatea/aplicabilitatea celorlalte clauze/prevederi, care vor continua să se aplice nemodificate.